Serwis brzozowiak.pl wykorzystuje informacje przechowywane w plikach cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na ich zapisanie w pamięci urządzenia. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można przeprowadzić w ustawieniach przeglądarki w dowolnej chwili. [więcej informacji o cookies]
ogłoszenia ) praca ) oferty pracy ) Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
praca : oferty pracy
2024.06.28

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.

PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany popołudniowe oraz nocne),
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
mile widziane: znajomość języków obcych (w szczególności j. angielski i/lub j. niemiecki), znajomość branży IT

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
• obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, LiveChat,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• współpraca z Działem Technicznej Obsługi Klienta.

https://nazwapl. elevato. net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta, ja, 1300 source 1045

Krosno
gmina Krosno, powiat Krosno, woj. podkarpackie
(pokaż informacje kontaktowe...)
LO-STARK - ZŁOMOWANIE POJAZDÓW LO-STARK - CZĘŚCI SAMOCHODOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE