Spółka nazwa. pl to najczęściej wybierany w Polsce dostawca usług rejestracji domen i hostingu w chmurze. Firma jest także liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają przedsiębiorcom rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100 zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług,
• negocjacje warunków przedłużenia umów z obecnymi Klientami,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Aplikuj za pomocą formularza! https://nazwapl. elevato. net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta-zespol-utrzymania-klienta, ja, 1301