Firma o ugruntowanej pozycji na rynku z 25 letnim doświadczeniem zatrudni osobę do pracy biurowej w Sanoku.
Poszukujemy osoby o następujących kwalifikacjach:
Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (prawo, administracja, zarządzanie, marketing, lub podobne). Umiejętność sprawnej obsługi komputera (w tym pakietu MS OFFICE).
Łatwości nawiązywania kontaktów z pracownikami i klientami firmy, dyspozycyjność. Umiejętności szybkiego uczenia się. Bardzo dobrej organizacji pracy, dokładności, precyzyjnego działania, oraz dobrego zarządzania harmonogramem czasowym. Prawo jazdy kategorii B. Wysokiej kultury osobistej.
Preferowane osoby z doświadczeniem w administracji, marketingu, biurach prawnych, biurach handlowych, itp.
Oferujemy pełne szkolenie i pomoc wdrożeniową.
CV należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: kopoms interia. pl
z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08. 97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.